Київ

Придбати квиток
2017.04.21
Новини індустрії

VAPEXPO Kiev 2017 і досвід на $1 мільйон. Секрети виробництва жиж від компанії Innevape

VAPEXPO Kiev 2017 і досвід на $1 мільйон. Секрети виробництва жиж від компанії Innevape

Вейп-бізнес – поняття широке: хтось цікавиться продажами, хтось виготовляє залізо, а хтось мріє запустити власний самозаміс у серійне виробництво. Якщо ви належите до останньої категорії, тоді ця стаття – мастхев до прочитання.

На галузевій B2B-конференції VAPEXPO Kiev 2017 4 березня виступив Джефф Коннел, засновник американської компанії Innevape – відомого виробника рідин. Її мікс Heisenberg Mentol у Китаї став лідером продажів і потрапив до топ-5 смаків у цілому світі.

У своїй доповіді на тему «Виробництво та реалізація рідин для паріння» Джефф поділився з аудиторією секретами успіху компанії, які він відкривав дослідним шляхом.

Секрет №1. Чому смак Heisenberg Mentol став найкращим

Насправді формула успіху цієї жижки стара як світ: виробник вклав колосальну кількість часу та грошей. Навряд чи цей факт когось надто здивував. Втім точні цифри витрачених ресурсів завдають чималого болю: в цілому компанія витратила 8 років і $1 млн на розробку, тестування та реалізацію. Підсолодимо пігулку: ці кошти пішли на створення лінійки з декількох смаків, а не лише одного «ментолового Хайзенбергу».

Як саме Innevape розпорядилася інвестиціями?

  1. Розщедрилася на маркетинг і рекламу. За словами Джеффа, перш за все має бути яскрава та приваблива упаковка – споживач спочатку бачить продукт. Як метелик летить на вогонь, так споживач має реагувати на флакончик.
  2. ЯКІСТЬ – великими літерами від «Я» до «Ь». За фактом Джефф ставить цей пункт на перше місце. Все починається з вмісту пляшки. В підсумку саме завдяки якості клієнт повертатиметься до вас.

Фармацевтична чистота рідин Innevape склала 99,997%. Досягти такого показника компанії вдалося, залучивши співробітника з FDA (Управління з санітарного нагляду за якістю харчових продуктів і медикаментів. – Прим. авт.).

Далі Innevape від хімічного перейшла до соціологічного тестуванням смаків. Команда опитала 10 тис. осіб, з`ясовуючи їхню думку про лінійку. Мікси, які споживачам не сподобалися, у серійне виробництво не потрапили. Компанія зі старту убезпечила себе від провалу. В Innevape вважають: саме клієнт має вирішувати, яким буде кінцевий продукт.

«Особисто мені більше до вподоби Heisenberg, але найкраще продається Heisenberg Mentol. Люди самі визначають ідеальний смак», прокоментував Джефф.

 

Секрет №2. Внутрішня кухня лабораторії Innevape

Коннел зізнався, що на секреті №1 планував завершити доповідь. А й справді: набирайтеся терпіння, вкладайте мільйон доларів і дійте. Але в останню мить він вирішив поділитися лайфхаками, які по суті складають комерційну таємницю лабораторії Innevape. Барабанна дріб...

  1. Спирт в рідині для паріння негативно впливає на смакові характеристики. Тому Джефф радить настоювати основу впродовж двох місяців: за цей час пари, що містять спирт, вивітряться, а смак рідини стане натуральним.
  2. Якщо в процесі міксування в якийсь момент вас збентежить смак рідини, не намагайтеся його виправити – облиште його та починайте спочатку. Звісно, це тривалий процес. Ще й недешевий. Але це працює.

«Я не кажу, що слід чинити саме так. Я лише ділюся тим, що спрацювало в мене, – сказав Джефф. – Головне – завжди орієнтуватися на клієнта».

 

Секрет без номеру. Післямова

Компанія Innevape два роки вивчала вейп-ринок України перш ніж приїхати сюди. 4 і 5 березня на VAPEXPO Kiev 2017 продукцію компанії було вперше представлено в країні.

«Ми вирішили, що VAPEXPO Kiev – це найкращий майданчик для виходу на український вейп-ринок», – прокоментував засновник Innevape.

Після конференції Джефф поділився враженнями про вейп-івент, який організувала компанія Smile-Expo. Він був приємно вражений розмаїттям експонентів, зокрема солідними закордонними виробниками. Крім того, Джеффу сподобалася приємна атмосфера заходу.

«Я в захопленні від України. Ці люди підкорили моє серце», зазначив він. Ймовірно, саме з цiєї причини Джефф пішов на вiдвертiсть і подарував аудиторії золоті знання, які він здобув, витративши чимало приватного часу, сил і $1 млн.

Стеж за новинами VAPEXPO Kiev 2017 та дізнавайся таємниці поза лаштунками успішних вейп-підприємців.

Підпишись і першим дізнайся про новини і розіграші подарунків.

buy ticket
Сloud Contest