Київ

Придбати квиток
2017.03.27
Новини індустрії

Засновник компанії Diamond Vapor Keith Fairman: я хочу, щоб моє ім`я знали в Україні

Засновник компанії Diamond Vapor Keith Fairman: я хочу, щоб моє ім`я знали в Україні

На третій міжнародній виставці вейп-індустрії в Україні VAPEXPO Kiev серед експонентів були гості зі Сполучених Штатів – компанія Diamond Vapor. У всьому світі її знають як виробника якісних рідин для паріння.

Під час заходу ми встигли поспілкуватися із засновником компанії. Знайомтесь: Keith Fairman.

Журналіст: Яніна Воловик (Smile-Expo)

Спікер: Keith Fairman (Diamond Vapor, USA)

Я.В.: Чи існує різниця між американським і українським вейп-ринками?

K.F.: Так, вона відчутна. По-перше, українська вейп-індустрія існує на 2 роки менше за американську.

По-друге, зараз ви тільки розвиваєтеся та рухаєтеся тим самим шляхом, що й ми. На українських виставках найчастіше є сцена, з якої час від часу кидають у натовп безкоштовні рідини та подарунки. В Америці таке давно не роблять, тому що це завжди збитки для підприємців.

Ми теж починали з багатьох безкоштовних речей на виставках, але це було відчутним ударом по бізнесу багатьох локальних вейпшопів. Причина проста: ніхто не купував рідини у найближчі 1-2 місяці, тому що набирали їх безкоштовно на виставці. Ми це зрозуміли, тому більше цього не робимо.

Інший приклад: ваша система для відвідувачів така, що вони заходять на виставку, платять тільки за вхід, а далі всі рідини в необмеженій кількості абсолютно вільні. Ми відійшли від цього теж, тому що жоден вейпшоп не хоче втрачати прибуток.

Найбільша подібність між українським і американським вейп-ринками – це люди. У вас найактивніші вейпери – від 18 до 40 років. В Америці так само.

Як людина, яка постійно бере участь у виставках, я вражений тим, як це розвивається у вашій країні. Але, в принципі, на кожному заході я наче переглядаю той самий фільм, який повторюється, тільки з різними «акторами».

Я.В.: Яка мета вашої участі у VAPEXPO Kiev?

K.F.: Хочу, щоб моє ім'я знали в Україні. Зараз всі присутні тут вейпшопи знають мене. Це черговий крок, щоб утвердитися на цьому ринку та ще не один раз повертатися сюди.

Річ ще й у моєму ставленні до вейп-бізнесу. Воно досить серйозне. Наприклад, є два види бізнесменів: багато представників вейпшопів на виставках сидять і відпочивають, а я підходжу до нових людей, знайомлюся, спілкуюся, отримую відгуки про свою продукцію. Таким чином я відкрито демонструю своє обличчя.

В Америці так відбувається завжди: на будь-якій виставці, незалежно від того, представляє вейпшоп власну продукцію чи ні, представники компаній приходять, спілкуються, щоб їхні імена завжди залишалися на слуху.

Keith Fairman, Diamond Vapor

Я.В.: Вейпінг – це бізнес чи хобі?

K.F.: Я прийшов у вейпінг 6 років тому, коли мало хто знав про нього. Нас було 10 друзів, і 8 постійно палили звичайні цигарки. Одного разу я спробував вейп, згодом запропонував іншим – і ми втягнулися. Я зрозумів, що це працюватиме.

Спочатку це було хобі: ми просто для себе купували смаки від різних компаній. Можу сказати, що вдома у мене була величезна колекція рідин! Я тестував багато всього, але не був до кінця задоволений наявними смаками. Тому почав їх змішувати, щоб створити власний. Спочатку робив це для друзів. Вони розповідали про це своїм знайомим. Так створювався бізнес.

Те, чим займаюся зараз, – не тільки спосіб заробітку. Я роблю це заради здоров`я та життя інших людей, щоб вони переходили з паління цигарок на вейпінг.

Для мене це атмосфера, прекрасні люди та навіть непогані гроші. Але головна причина, чому я досі в цій індустрії, – допомога іншим. Якщо мені вдасться зберегти чиєсь здоров'я чи життя – для мене це означатиме значно більше, ніж просто бізнес.

Підпишись і першим дізнайся про новини і розіграші подарунків.

buy ticket
Сloud Contest