Київ

Придбати квиток
2017.02.07
Новини індустрії

Співзасновник мережі Vape House Олександр Коротун : "Конкуренція допомагає розвивати бізнес активніше"

Співзасновник мережі Vape House Олександр Коротун :

Мережа вейпшопів Vape House – частий гість на виставках VAPEXPO Kiev. Шанувальники ексклюзивних девайсів для паріння та преміум-рідин виявляють неабиякий інтерес до цих стендів, адже там завжди є те, чого більше немає ніде.

Півроку тому прес-служба VAPEXPO брала інтерв`ю у співзасновника мережі Олександра Коротуна з нагоди відкриття першого магазину. А 1 лютого 2017-го відкрили вже третій вейпшоп. Ми вирішили відвідати новий Vape House на Оболоні та поспілкуватися з Олександром.

Журналіст: VAPEXPO Kiev (VAPEXPO)

Спікер: Олександр Коротун (О.К.)

VAPEXPO: Чи існує конкуренція на українському вейп-ринку?

О.К.: Звісно. Щодня відкриваються нові вейпшопи. Останнім часом вони з'являються як гриби після дощу. Безумовно, це дещо бентежить. Але конкуренція - це не погано, навіть добре, тому що відбувається систематизація ринку. Існує своя градація: є ті, хто займається дешевими рідинами та простими девайсами, а є ті, хто займається преміум-продукцією. Конкуренція сприяє динамічнішому розвитку бізнесу. Якщо спочатку ми були єдиними в своїй галузі, то зараз маємо прямих конкурентів. Це змушує замислюватися, як привернути ло себе увагу, як відзначитися. Нам це тільки на користь.

VAPEXPO: Чи є можливість вийти на міжнародний вейп-ринок для українських бізнесменів?

О.К.: Почнемо з того, що в кожній країні своє законодавство. Десь воно суворіше до вейп-культури, десь м'якше. Варто зауважити, що вейп-культура теж є різною. Скажімо, європейці найчастіше використовують егошки, їхня культура паріння відрізняється від нашої та американської. Але водночас серед них є й такі, хто любить потужніші девайси, зокрема, британці.

Ми ближчі до американського вейпінгу, де все вільніше, багато цікавих гаджетів і можливість купувати рідини великими обсягами.

В Європі все трохи складніше, тому я не впевнений щодо ідеї виходу на європейський ринок. Є варіант створити спільний бізнес з підприємством з Азії, а саме з Малайзії. Там виробники заморочуються розробкою дизайну девайсів: роблять їх інкрустованими, позолоченими, т.ін. З цим цікаво було би попрацювати.

VAPEXPO: Вейпінг – це хобі чи бізнес?

О.К.: Думаю, для більшості це хобі. Багато молодих людей на ентузіазмі прагнуть чогось досягти, а вейпінг - це невід'ємна частина їхнього стилю життя. Але слід розуміти, що це ще й бізнес, це гроші, а без грошей ти нічого не зробиш.

 

VAPEXPO: В яких містах плануєте відкрити нові вейпшопи вашої мережі?

Однозначно в Одесі. У нас є інтернет-магазин, і 15-20% покупців якраз звідти. Багато саме одеських клієнтів звертаються з проханням відкрити у них вейпшоп. Якщо почнеться експансія по містах, вона стартуватиме в Одесі. Звісно, маємо намір відкрити вейпшопи у Львові та Дніпропетровську.

VAPEXPO: У чому складність створити власну торгівельну марку вейпшопу?

О.К.: Відповім на прикладі затвердження нашої торгівельної марки. На даний момент ми перебуваємо на другому етапі всього процесу. Нам надіслали величезний документ з переліком обмежень щодо слова «вейп», оскільки це загальне слово, тому притягнути його до торгівельної марки складно. Але ми надали всі договори та рекламну продукцію, інформацію про магазин і сайт аби довести, що це справді торгівельна марка. Напевно, в цьому й полягає найбільша складність.

VAPEXPO: Олександре, дякуємо Вам за цікаву бесіду!

О.К.: Спасибі вам! До зустрічі на відкритті вейпшопу в Одесі!

Ми стверджуємо, що сьогодні вейп-культура в Україні розвивається шаленими темпами, і це тішить не лише бізнесменів, але й тих, для кого вейпінг це хобі. Якщо є намір чогось досягти у цій галузі, завжди є можливість вийти на міжнародний ринок і працювати з зарубіжними магазинами. А конкуренція в межах однієї країни - лише на користь.

4-5 березня запрошуємо всіх шанувальників паріння та підприємців у вейп-індустрії відвідати VAPEXPO Kiev 2017! Не прогав реєстрацію!

 

Підпишись і першим дізнайся про новини і розіграші подарунків.

buy ticket
Сloud Contest