Київ

Придбати квиток
2016.02.03
Новини VAPEXPO

Соціальні медіа та електронні інгалятори

Соціальні медіа та електронні інгалятори

Соціальні медіа є потужним інструментом у рекламі електронних інгаляторів.

Було проведено дослідження, за результатами якого з'ясувалося, що соціальні платформи – це один з найефективніших інструментів у сфері маркетингу електронних інгаляторів. Більшість компаній застосовує їх для реклами своїх товарів і послуг. Виникає лише запитання: чи є можливість контролювати потік інформації, скажімо, в ретвітах чи репостах?

Управління з контролю за харчовими продуктами та ліками США (FDA) розробляє правила, які регулюватимуть процес реклами електронних випаровувачів. Їхній продаж буде заборонено особам, які не досягли 18 років. Коли такі закони буде прийнято, увагу звернуть на те, чи справді ринок девайсів для паріння спрямований на людей, які є молодшими від вказаного віку. Адже, по суті, так воно і є. Тут можна пригадати, як у 80-90-ті тютюнові компанії звинувачували у тому, що вони застосовували в рекламі прийоми, розраховані на підлітків. Нове дослідження вважає, що ринок електронних інгаляторів прагне використати соціальні медіа, аби здобути доступ до найприбутковішого ринку. Не надто добра новина для чиновників у сфері охорони здоров'я: вчені з Дрексельського університету та Університету Південної Каліфорнії припускають, що стримати потік маркетингу в соціальних медіа практично нереально.

«Наше завдання як дослідників громадського здоров'я визначити, чи помічають люди інформацію, яка спонукає їх приймати «нездорові» рішення. Якщо ретвіт про електронні інгалятори досягає неповнолітнього користувача, то чи виникає у нього бажання випробувати цей продукт на власному досвіді? Результати досліджень допоможуть сформувати поради та методики для створення законів», – стверджує автор дослідження Кар-Хаї Чу (Kar-Hai Chu).

Підпишись і першим дізнайся про новини і розіграші подарунків.

buy ticket
Сloud Contest