Київ

Придбати квиток
2016.11.29
Новини індустрії

Секрет успіху компанії TAPVAPE, або Що є найважливішим у виробництві преміум-рідин

Секрет успіху компанії TAPVAPE, або Що є найважливішим у виробництві преміум-рідин

Компанія TAPVAPE – це вітчизняний виробник преміум-рідин для електронних інгаляторів. Сьогодні ми відвідали цих ентузіастів, які цілком і повністю присвячують себе справі. Отже, знайомтеся: Леонід - творець смаків, його дівчина - за сумісництвом вірна помічниця Катя та юридичний консультант - рідний брат Леоніда.

VAPEXPO: Як ви познайомилися з вейпінгом?

Леонід: Я почав вейпити, бо палив. Багато. Близько 2,5 пачки на день по 5-7 сигарет поспіль. Впродовж кількох років я дістав бронхіт курця. Тоді зрозумів, що час полишати цю справу. Десь у той самий час, 2 роки тому, вперше побачив у знайомого девайс. Замовив собі пристрій і рідину. Коли попарив Dekang-івську вишню - приголомшило. Це щось нереальне було - дуже смачне. Супер!

VAPEXPO: Як з'явилася компанія TAPVAPE?

Леонід: Ми розробили бізнес-план для відкриття магазину та впродовж 2 місяців його реалізовували. Він повинен був називатися TAPVAPE. Tap - означає «натискати», а vape - «парити». Ми почали з рідин. Мій брат порадив стартувати з чогось малого. Я тоді був засмучений, тому що це все якось довго тягнулося. У нас на той момент було лише 800 грн - з цих грошей ми й починали. Замовили 50 одеських флаконів, півлітри бази, ароматизаторів DPA-шних, нікотин «Шанхай» - і почали.

Как появилась компания TAPVAPE

VAPEXPO: Як народився перший самозаміс?

Леонід: Десь за місяць після появи девайсу. Я тоді купив три аромки. Це були DPA-шні ароматизатори: яблуко, смородина та кокос. Вийшов персик. Я не збагнув, як таке сталося, намагався повторити, але той перший був найсмачнішим персиком у моєму житті.

VAPEXPO: Ви його давали комусь скуштувати?

Леонід: Братові.

Брат: Я був головним тестером. Так, це був персик. Я не знаю, як треба було так намішати та що там вийшло з пропорціями, - але вийшло випадково. Ніхто не замислювався про міллілітраж, але це були 250 мл чистого персику.

VAPEXPO: А як взагалі створюєте мікси?

Леонід: Беремо 6-7 певних виробників, купуємо, скажімо, всі персики та всі відтінки персику, тестуємо та розуміємо, якою має бути основа. Так ми вчиняємо з кожним смаком. Виготовляємо лише мікси. Чисте яблуко кожен здатен зробити, придбавши базу та ароматизатори. Наше завдання, як виробників рідин, - зробити щось таке, чого парці не зроблять самотужки.

Производитель жидкостей для электронных сигареты - TAPVAPE

VAPEXPO: Коли ви збагнули, що це не хобі, а бізнес, який приноситиме прибуток?

Леонід: Для мене це все одно більше хобі, ніж бізнес. Мені подобається створювати, змінювати. Минає тиждень, і ми знову щось змінюємо - не лише в смаках. У нас є смужка першого відкриття. Зараз ми її допрацювали. Змінили етикетку з матової на глянсову, та додали більше інформації. Але, як би не змінювався дизайн, ми завжди зберігаємо смужку. Її більше немає ніде, вона вирізняє нас серед інших.

VAPEXPO: Ви працюєте тільки на українському ринку?

Леонід: Так, наша продукція наразі є тільки в Україні.

VAPEXPO: Скільки рідин у вашій лінійці?

Леонід: Було 7, потім один смак прибрали, а один додали - їх знову сім. Якщо хтось скучить за улюбленим смаком - він замовить його на сайті. На полицях його не буде, оскільки цей смак вже змінено, він став правильнішим.

TAPVAPE - премиум-жидкости для электронных сигарет

VAPEXPO: Тобто ви прибираєте неходові позиції? Відстежуєте, що не йде чи самостійно вирішуєте, що слід покращити?

Леонід: Обидва пункти. Ми створюємо рідини преміальної якості, а не DPA, залиті в банку.

VAPEXPO: Що порадите найперше з усієї лінійки TapVape?

Катя: Якщо спробувати, тоді - MEAM, тому що лісові ягоди - це завжди смачно. А там ще є трохи ментолу. Попри те, що компанія мало розкручена, за MEAM приходять. Його беруть у першу чергу.

VAPEXPO: У чому вбачаєте секрет вашого успіху?

Леонід: Ми є вейпери насамперед, тому головна мета для нас не заробіток. Ми робимо продукцію для вейперів від вейперів. Вся наша команда раніше палила. Тому всі ми добре розуміємо, чого потребує людина на різних етапах переходу від цигарок на електронний пар. Ми працюємо так, щоб не конфліктувати з жодним з виробників. І робимо так, як вважаємо за правильне.

Команда люб'язно надала нам всю лінійку своїх преміум-рідин, а ми написали докладний огляд кожного зі смаків.

Реєструйся на найближчий вейп-івент VAPEXPO Moscow 2016, який відбудеться 9-10 грудня, та куштуй лише найкращі смаки від топ-виробників.

Підпишись і першим дізнайся про новини і розіграші подарунків.

buy ticket
Сloud Contest