Київ

Придбати квиток
2018.05.02
Новини VAPEXPO

Прийшов – попарив – пограв. У МВЦ вп’яте відбувся VAPEXPO Kiev!

Прийшов – попарив – пограв. У МВЦ вп’яте відбувся VAPEXPO Kiev!

Уяви: ти сидиш за столом із вбудованими девайсами і граєш з друзями у вейп-монополію. А поруч, хтось із вашої тусовки розгадує кросворд про паріння, з останньої сторінки друкованого вейп-журналу.

Ні, це – не є неабиякою фантазією, це – типова картина двох днів VAPEXPO Kiev –2018, найяскравішої вейп-виставки країни! Івент відбувся з 14 по 15 квітня у київському МВЦ, зібрав 3000 відвідувачів, роздав $ 1200 і надарував гівевеїв, кількість яких неможливо порахувати.

Виставка

На майданчику зібралися українські та іноземні компанії, у тому числі з Франції, Італії, Росії, Білорусі та Америки. Крім того, вперше на вітчизняний вейп-ринок зайшли турецькі виробники.

«Цього року ми почали співпрацювати з Україною і сподіваємося, що у нас все буде гаразд, – прокоментував представник компанії Kaniza Vape. Ми бачимо неабиякий потенціал української вейп-індустрії».

Своїми враженнями про VAPEXPO Kiev 2018 поділилася представниця виробника рідин The Collection:

«Я у захваті! Я не очікувала, що буде так багато людей і запитань. І найцікавіше, що я задоволена тим, що є люди, які можуть поділитися власними знаннями. Крім того, що ми можемо щось показати, розповісти, подарувати, попрацювати з кимось, допомогти можуть і нам. До нас зверталося багато досвідчених вейперів, які говорили: «А змішайте той смак з тим», «А ось у мене така божевільна ідея – зробіть», і наш генеральний директор у захваті від того, які тут люди».

 Новинками порадували і українські компанії. Monster Flavor вперше представила лінійку жиж, розроблену спільно з популярним ведучим Анатолієм Анатолічем. До слова, лінійка називається так само, як і його авторська програма – «Зе Інтервьєр», а смаки – як її рубрики: Business, Sport, Travel і Music. На презентації був і сам Анатоліч, охоче спілкувався з гостями. Новинки розкидали зі сцени VAPEXPO.

Ще одним ексклюзивом стала презентація першого українського друкованого VR-журналу про вейпінг – VapeReality. Корисні статті про паріння і не лише, акції від виробників, інтерв'ю та навіть вейп-кросворд – 160 глянцевих сторінок топового контенту плюс пробники жиж – так виглядає продукт. Перший номер читали, дивилися і купували всі бажаючі, а також отримували у подарунок переможці вейп-контестів. Вручав його особисто автор і головний редактор VapeReality – Денис Манушевич.

А продукт Vape Monopoly тягне на ексклюзив не лише в Україні, а й в усьому світі: хлопці представили першу вейп-монополію! Вони зробили ту ж легендарну настолку, тільки з ухилом на вейп-індустрію. Обидва дні виставки відвідувачі пробували себе у ролі вейп-монополістів на стенді компанії.

Вейп-стіл – розробка інженерів компанії HAF – ще одна перлина виставки. Розробка являє собою стіл, але із вбудованими девайсами у кутах. Ти можеш парити з його країв, а у центрі роби, що завгодно: бажаєш – у покер грай, бажаєш – у Vape Monopoly.

Море нових і кращих смаків, а також мерчів та інших вейп-аксесуарів – звичайні речі для VAPEXPO Kiev.

Шоу

У рамках VAPEXPO Kiev не вперше відбувся чемпіонат з клаудчейзінгу – World Series of Vaping (WSOV) та койлбілдингу – Coil Build Contest, зате батл трюків Trick Contest – щось новеньке!

Отже, WSOV визначив трьох найзавзятіших клаудчейзерів:

• Андрія Шнайдера – у категорії Cloud Contest men's up to 80 kg;

• Олександра Давидченка – у Cloud Contest men's 80+ kg;

• Іллю Сміяна – у Cloud Contest Unlim.

Хлопці отримали подарунки від спонсорів і по $ 300 від організаторів.

Кращим вейп-трюкачем став Юра Македонський, який за свої вміння отримав фірмовий мод SRT17. Після контесту він зізнався, що всі учасники – «красені» і що перемога здобулася ним нелегко.

А кращого у намотуванні так і не змогли визначити: всі чотири койлбілдера представили крутий арт-койл. Зрештою, судді прийняли безпрецедентне рішення і розділили призи між двома учасниками – Іллєю Сміяном і Катею Юн. Обидва отримали $ 300 на двох і чесно розподілені спонсорські призи.

До слова, у складі журі контестів був Тоні Торнадо – спритний вейп-трікер і профі койлбілдингу. Крім суддівства, він демонстрував круті намотування на своєму стенді, провів майстер-клас і відповів на всі запитання.

Усім знайома церемонія нагородження Vape Awards теж оновилася: цього разу кращий смак обирали не онлайн-голосуванням відвідувачі сайту, а реальним тестуванням відвідувачі івенту! Два дні у спеціальній зоні дегустації всі бажаючі пробували номіновані рідини, розлиті у однакові флакони без етикеток, і обирали номер вподобаного смаку. Наприкінці другого дня на сцені VAPEXPO оголосили результати:

1. «Краща фруктова рідина»: Africa Street Vapors.

2. «Краща десертна рідина»: Blueberry Jam & Butter Fluffy Puff.

3. «Краща рідина зі смаком напою»: Vega Naos.

4. «Краща рідина зі смаком тютюну»: Pistachio & Tobacco Fluffy Puff.

5. «Кращий оригінальний смак рідини»: Apple of Eden Street Vapors.

6. «Кращий стенд»: Ariant.

Наостанок

Організатор, компанія Smile-Expo, дякує всім, хто допоміг провести оновлений VAPEXPO Kiev –2018, і перш за все:

• генеральному медіапартнеру – VapeReality;

• партнеру шоу-програми – Monster Flavor;

• партнеру Lounge-зони – YoVape,

• партнеру подарунків – DRIPLAND

І, звичайно ж, відвідувачам виставки, завдяки яким вейпінг є і буде жити.

Бажаєш подробиць? Стеж за новинами на сайті VPEXPO Kiev.

Підпишись і першим дізнайся про новини і розіграші подарунків.

buy ticket
Сloud Contest