Київ

Придбати квиток
2017.04.28
Новини індустрії

Польський та український вейп-ринки: схожість, різниця та головні тенденції

Польський та український вейп-ринки: схожість, різниця та головні тенденції

Впродовж останніх кількох років вейпінг стрімко розвиваєтьcя в багатьох країнах Європи: Чехії, Італії, Польщі, Голландії, Україні, Франції та ін. Кожен з вейп-ринків має свої властивості, які помітно відрізняються, хоча йдеться про одну індустрію.

На міжнародній виставці VAPEXPO Kiev ми поспілкувалися з маркетологом польської компанії Tobacco Concept Factory Ростиславом Жежиком і дізналися про головні подібності та відмінності між українським і польським вейп-ринками.

Журналіст - Яніна Воловик (Smile-Expo)

Спікер - Ростислав Жежик

Я. В.: Скільки виробників рідин для паріння існує в Польщі?

Р. Ж.: До вересня минулого року було близько тисячі виробників, але через нову директиву на ринку залишилося близько 20 компаній.

Я. В.: Чому в Польщі курці вирішують перейти на вейпінг?

Р. Ж.: Поляки – дуже ощадливий народ. Якщо порахувати, пачка цигарок у Польщі коштує 15 злотих – це більше за сотню гривень, а придбати пляшку рідини 10 мл – це лише 3 злотих, що є рівноцінним тій самій пачці цигарок.

Я. В.: У чому різниця між польським вейпінгом і українським?

Р. Ж.: Ці ринки абсолютно різні: у Польщі більшість клієнтів прагнуть заощадити, саме тому обирають електронні гаджети для паріння замість звичайних цигарок, які там коштують дуже дорого. Найпопулярніший формат – це eGO. Для українського ринку, як на мене, вейпінг – це, передусім, тренд. До речі, у Польщі мікс-смаки та преміум-рідини не надто популярні, а українським парцям вони до вподоби. Тому головна відмінність полягає в тому, що в Польщі вейпінг – це заощадження, а в Україні – субкультура.

Маркетолог Tobacco Concept Factory на VAPEXPO Kiev

Я. В.: Чи представлена продукція Tobacco Concept Factory в Україні?

Р. Ж.: Власне, так. Ми працюємо на ринку України вже 2 роки та представлені в чотирьох містах. У нас тут мережа з 12 магазинів, і ми плануємо розширюватися, виходити на Київ, Одесу, Дніпро. Зараз працюємо з асортиментом: крім моносмаків, зробили три лінійки нової рідини. Крім того, виробляємо власні бази та аромати.

Я. В.: Як реагують у Польщі на українську продукцію?

Р. Ж.: Досить добре реагують. Єдиний момент: у Польщі практично не зустрінеш рідину з мікс-смаком у скляній пляшці на 30 мл. Загалом у нас користуються популярністю рідини зі смаками вишні, ментолу та тютюну. Ще одна відмінність у тому, що поляки парять досить потужні рідини з 18-24 мг нікотину, що є цілком прийнятним. Поляки палять більше, ніж українці, тому для них такі рідини є нормою. 70% курців у віці від 18 до 24 років шукають саме такі рідини.

Тому, якщо українські виробники запропонують щось гарної якості за невеликі гроші, думаю, вони матимуть всі шанси стати успішними на польському ринку.

Підпишись і першим дізнайся про новини і розіграші подарунків.

buy ticket
Сloud Contest