Київ

Придбати квиток
2016.06.16
Новини індустрії

На 95% безпечніше за дим – парю, де хочу

На 95% безпечніше за дим – парю, де хочу

Ринок електронних інгаляторів активно росте, причому настільки стрімко, наскільки зростають ціни на тютюнові вироби. Причин хоча б спробувати, що таке вейпінг, стає дедалі більше. Особливий інтерес прокинувся в молоді, яка завжди відкрита для чогось нового.

У результаті попит спричинив пропозицію, і в кожному місті почали з'являтися спеціалізовані вейп-шопи, які не тільки розповсюджують товари відомих виробників, але й виробляють власні авторські рідини для паріння. Таким чином, кожен магазин створював собі ім'я, здобуваючи популярність серед вейперів.

Знадобилося небагато часу, щоб перетворити електронне паріння на особливу субкультуру. Спеціалізовані вейп-кафе провокували збиратися разом охочих до смачного пару та обговорювати нові девайси, смаки та просто проводити разом час у колі однодумців.

Рано чи пізно паріння для кожного вейпера перетворювалося на хобі. Різноманітні намотки койлів, типи атомайзерів та асортимент смаків спонукали завжди залишатися в тренді та слідкувати за новинками ринку. Найзатятіші фанати навіть намагалися власноруч робити самозаміси (рідини власного виготовлення). Хтось навіть розпочав будувати на цьому бізнес, успішно просуваючи свій бренд на ринку країни.

Звісно, така популярність не могла оминути певну частину суспільства, для якої вейпінг нічого не означає, але водночас не полишає в спокої. З огляду на схожість паріння з такою «статусною» звичкою, як тютюнопаління, вейпінг почали сприймати як жалюгідну пародію на цигарки. Попри очевидні переваги електронних інгаляторів перед аналогами, інтернет-тролі люто хейтять шанувальників вейпа. Людей з електронною сигаретою в руках тепер позиціонують як неформалів.

Проте популярність вейп-культури в Інтернеті не можна назвати абсолютно негативною. Річ у тім, що будь-яка реакція на новий напрямок викликає інтерес з боку суспільства. Багато хто вперше почув про електронне паріння лише завдяки мемам в Інтернеті. Ті, хто дійсно прагне позбутися шкідливої та тривалої звички, не зважатимуть на реакцію в мережі. Вони радо скористаються шансом перейти на смачний і здоровий пар.

З іншого боку, негативне сприйняття вейпінгу соціальними мережами відверне інтерес до цього напрямку зі сторони неповнолітніх.

Тому можемо сміливо стверджувати, що реакція мережі на появу нової субкультури цілком передбачувана та навіть у певному сенсі сприяє індустрії паріння. Якщо інформація в соціальних мережах залишатиметься у форматі безпечних глузувань, дуже скоро вейпери стануть нейтральним об’єктом, обговорення якого втратить свою актуальність.

Тому реагувати на випади інтернет-тролів слід виключно з гумором! Немає потреби щось комусь доводити чи переконувати. Настане час, і вейпінг стане модною тенденцією, яку підхоплять всі навколо. Потрібно лише трішки зачекати.

Підпишись і першим дізнайся про новини і розіграші подарунків.

buy ticket
Сloud Contest