Київ

Придбати квиток
2017.10.20
Новини VAPEXPO

Комерційний директор Liquid Lab Сергій Старшов: «Ми зрозуміли, що потрібно завойовувати вейп-ринок в Україні»

Комерційний директор Liquid Lab Сергій Старшов: «Ми зрозуміли, що потрібно завойовувати вейп-ринок в Україні»

На вейп-ринку України щороку збільшується кількість нових виробників, брендів і представників індустрії. Щоб стати лідером, потрібно працювати 24/7, співпрацювати з кращими компаніями і створювати неможливе. Один з таких прикладів – Liquid Lab.

На вейп-виставці VAPEXPO Kiev ми поспілкувалися з комерційним директором Liquid Lab Сергієм Старшовим про ідею створення компанії, її кращі рідини і плани на майбутнє.

Інтерв'юер – VAPEXPO Kiev

Респондент – Сергій Старшов (С.С.)


VAPEXPO: Як виникла ідея створення Liquid Lab?

С.С.: Це колаборація Wick & Wire і Boneshaker. Ми зрозуміли, що потрібно завойовувати вейп-ринок України. Разом зробили дуже важку роботу і в середині червня офіційно стартували.

У нашому арсеналі вісім брендів: Wick & Wire, Boneshaker, Tropical Island, Enjoy Juice, Smood, Wazzup, Troublemaker, White Noise.

Troublemaker і White Noise – новинки, які ми презентували на VAPEXPO Kiev. Дуже довго працювали над Troublemaker. Постійно відкладали розробку на потім.

Неабиякі сподівання у нас щодо White Noise. Це проект, який ми реалізували разом з Міхеєм Медведєвим. Дуже довго йшов процес затвердження смаків, бо Міхей дуже відповідально до цього ставився. Ми по 30 разів переробляли кожну рідину, щоб мати ідеал.


VAPEXPO: У чому особливість White Noise?

С.С.: Це як асоціація з діджеїнгом і вейпінгом – «білий шум». Кожна жижа зроблена у певному стилі музики. Переконатися у цьому можна, якщо подивитися на дизайн кожної пляшки.


VAPEXPO: У Вас є бажання створити монополію на вейп-ринку України?

С.С.: Прагнемо цього щосили. Ми не лише дистриб'ютори. У нас є власна лабораторія. Думаємо про те, щоб у майбутньому розливати рідини інших брендів, використовуючи власні потужності. Якщо у компаній їх немає – ми надамо всі послуги.


VAPEXPO: Які рідини найбільш популярні?

С.С.: Важко сказати. Якщо ми говоримо про популярність рідин, то майже чи не в кожному вейп-шопі є жижки від Wick & Wire і Boneshaker. Якщо говорити про рейтинги продажів, то це Troublemaker. Він у нас рекордсмен.


VAPEXPO: Хто займається розробкою брендів і PR-кампаніями?

С.С.: Весь продакшен лежить на хлопцях Boneshaker з Дніпра, смаками займається міксолог Wick & Wire Максим. Київський офіс повністю відповідає за дистрибуцію.


VAPEXPO: Хто за освітою хлопці з вашої команди?

С.С.: Бізнесмени (сміється. – VAPEXPO).


VAPEXPO: Які у вас плани на майбутнє?

С.С.: Ми вже говорили з представниками Chubby Gorilla. Незабаром станемо їх дистриб'юторами в Україні. У листопаді представимо асортимент у нас. Крім того, зараз ведемо переговори з компанією Cotton Bacon. Хочемо стати і її офіційним дистриб'ютором.


VAPEXPO: Які рідини ви зараз розробляєте?

С.С.: Ми готуємо нові смаки для Troublemaker. Через півтора місяці будемо презентувати ще одну нову лінійку, але секрети поки що розповідати не стану.


VAPEXPO: Які бренди ще бажаєте створити? Чи не думали про колаборації з ким-небудь?

С.С.: Можливо, але поки що у нас є про запас три бренди, які будемо просувати. На даний момент не знаємо, який саме буде першим.


VAPEXPO: Чи збираєтеся виходити на міжнародний ринок?

С.С.: Поки що складно відповісти. Якщо ж і будемо, то або у Франції, або у Великобританії.


Під час виставки ми поспілкувалися з багатьма експонентами VAPEXPO Kiev. Бажаєш дізнатися щось нове про улюблених виробників? Стеж за новинами на нашому сайті.

Підпишись і першим дізнайся про новини і розіграші подарунків.

buy ticket
Сloud Contest