Київ

Придбати квиток
2017.06.23
Новини індустрії

Як відкрити вейп шоп. Реєстрація бізнесу. Частина I

Як відкрити вейп шоп. Реєстрація бізнесу. Частина I

На запит «як відкрити вейпшоп» пошуковики видадуть безліч статей з порадами щодо вибору приміщення, асортименту товарів, персоналу, але не підкажуть одного: які документи потрібні для відкриття вейп шопу.

Навіть чинних підприємців це питання поставить у глухий кут, що, зрозуміло: вони створюють бізнес, щоб отримувати прибуток, а не вовтузитися з папірцями.

Якщо ви вирішили оминути контори з надання юридичних послуг і самостійно розібратися з документами для вейп шопа, прочитайте цей матеріал: без сумніву це перша стаття з переліком всіх документів для відкриття вейпшопу.

У чому сутність

Відкриття вейп шопу – це, за великим рахунком, створення бізнесу з метою отримання прибутку. Відповідальними за нього будете ви. Пропустивши це все крізь щаблі законодавства, випливе, що ви – фізична особа-підприємець (ФОП). Саме так слід реєструвати себе, відкриваючи вейп шоп.

До речі, зареєструвати його потрібно обов'язково – це вам скаже будь-який адвокат, а фахівець з економічних злочинів Світлана Мороз ще й пояснила, чому.

Далі заздалегідь визначтеся з системою оподаткування. В Україні вона є двох типів: загальна та спрощена. ФОП краще обрати другу, адже, по-перше, ставка податку менша, а по-друге – не такі жорсткі вимоги щодо ведення фінансової звітності.

Щоправда, тут теж свої нюанси: спрощена система поділяється на чотири групи, але четверта стосується сільгоспдіяльності, тому її слід відкинути відразу та зосередитися на перших трьох. У чому різниця між ними? Насамперед – у сумі вашого обороту за рік.

Одразу важко сказати, як йтимуть справи у нового вейп шопа за рік. Але перейти з однієї групи до іншої можливо без проблем (але тільки раз на рік), тому обирайте якусь із трьох – і дійте.

! Корисне посилання на сайт Верховной Ради – тут представлено перелік документів для спрощеної системи оподаткування, та заяву для переходу на неї.

Підготовчий етап

А тепер найцікавіше: що, як і де. Все розпочинається з підготовки документів для вейп шопу, а саме:

  • заяви про державну реєстрацію ФОП (форма 10);
  • заяви на спрощену систему оподаткування (про неї згадували вище) і добровільну реєстрацію як платника ПДВ.

Перевірте 10 (а краще 20) раз правильність заповнених даних: назви, адреси, цифри, букви, паролі, явки ... Ми не жартуємо. Найпоширеніші помилки – не стільки в формах і бланках документів, скільки у зазначеній інформації.

Подача документів

Тепер, коли ви впевнені щонайменше на 110% у заповнених документах для відкриття вейп шопа, беріть цей клунок до рук і несіть до Центру надання адміністративних послуг.

Звідки взявся такий оберемок, якщо заяв було лише три? Річ у тім, що до них слід додати цілий пакет:

  • заяву, яку заповнюють на місці;
  • копію паспорта та ідентифікаційного коду;
  • якщо замість вас пішла ваша бабуся – документи, які надають їй право діяти від вашого імені. Канцелярською мовою – документи, що підтверджують повноваження довіреної особи.

Потім вам як звичайній фізичній особі нададуть опис документів для проведення реєстраційних дій. Там міститься код, завдяки якому на сайті Міністерства юстиції відстежуєте вчинені дії. Як «піца-трекер» у Domino's Pizza.

За добу необхідно отримати Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, ФОП і громадських формувань.

Якщо вам здається, що на цьому все, ви майже маєте рацію: закінчилася робота з Центром надання адміністративних послуг. Але насправді це ще не все.

Податкова інспекція

Аби до легальності вашого бізнесу не виникало жодних питань, природно, слід відзначитися в Податковій службі.

Треба підготувати запит на отримання виписки з реєстру платників єдиного податку (ЄП) і запит на отримання виписки з реєстру платників ПДВ. 

Подайте запит до Податкової служби за місцем реєстрації ФОП і книгу обліку доходів і витрат.

Впродовж 10 днів потрібно отримати виписку.

Статистика

«Що, після податкової треба ще кудись йти?» – подумали ви. Так, треба. Точніше, не йти, а підготувати заяву на отримання відомостей у Головному управлінні статистики та сплатити збір, щоб їх отримати.

Підготовлену заявку потрібно відповідно подати до цього самого управління та там само отримати ці ж відомості.

! Не телефонуйте їм у перші три дні: за законом у них є цей термін, щоб надати вам відомості. А ось на четвертий набирайте. За тим самим законом служба зобов'язана вам надати відомості впродовж зазначеного терміну.

«НУ ЩО ЩЕ?»

На цьому місці у вас, ймовірно, з'явилася думка: «До біса! Краще звернусь до юриста чи взагалі не відкриватиму вейп шоп». Сміливо відмітайте її, адже тепер – точно все!

Вітаємо! Ви вдало та самостійно зібрали, оформили та подали всі документи для відкриття вейп шопу. Тепер ваш бізнес цілковито та повністю легальний.

Реєструйте ФОП або юридичну особу. Коли, для чого та як обирати форму діяльності, читайте у наступній частині, яка невдовзі з'явиться у новинах VAPEXPO Kiev.

Підпишись і першим дізнайся про новини і розіграші подарунків.

buy ticket
Сloud Contest