Київ

Придбати квиток
2017.05.22
Новини VAPEXPO

FAQ щодо законодавчого регулювання вейпінгу в Україні

FAQ щодо законодавчого регулювання вейпінгу в Україні

У нормативній базі, що регулює вейпінг в Україні, сам чорт ногу зломить, але тільки не досвідчений юрист. А второпавши всі нюанси, простою та доступною мовою пояснить їх іншим.

Нам вдалося знайти такого фахівця. Олексій Павленко, президент Асоціації учасників ринку електронного паріння (АУРЕП), з`ясував ситуацію з законодавством про вейпінг спершу для себе, а потім висвітлив перед відвідувачами галузевої B2B-конференції, яка відбулася 4 березня на VAPEXPO Kiev 2017.

У своїй доповіді спікер відповів на найпоширеніші запитання, які виникають у кожного вейп-підприємця. Пропонуємо вашій увазі FAQ щодо п'яти з них.

Які документи брати за основу у вейп-бізнесі?

Оскільки нормативно-правових актів безпосередньо для вейпінгу в нашій державі немає, підприємцю слід орієнтуватися на Закон України «Про захист прав споживачів». Він регулює аспекти стосовно рідини (див. мал. 1) та електронного девайсу (див. мал. 2).

Крім того, цей документ беруть за основу інстанції, перевіряючи приватних підприємців.

Що потрібно вказувати на етикетці пляшки з рідиною?

Уважно роздивіться перший малюнок. На розсуд виробника залишається вказати наступні пункти:

  • склад і кількість нікотину;
  • умови зберігання;
  • застереження щодо користування.

Решта параметрів мають бути зазначеними обов'язково.

Чи є обов'язковою інструкція до застосування девайсу?

Ні. Але, за законом, споживач має право повернути пристрій у випадку, коли не зрозумів правила користування. Тому виробникові вигідніше покласти інструкцію в упаковку – цей невеликий шматочок паперу часом грає суттєву роль.

Що робити з гарантією на девайс?

І виробник, і дистриб'ютор повинні видати покупцеві гарантійний талон. Врахуйте ще один нюанс: оскільки в державі відсутні сертифіковані майстерні та центри з ремонту електронних гаджетів для паріння (через відсутність порядку їх сертифікації), в разі ушкодження вам доведеться самостійно вирішувати цю проблему.

Користувач вирішив замінити пристрій. Що робити?

За законом, споживач справді має право повернути товар впродовж 14 календарних днів. Ви не маєте права відмовити клієнту в наступних випадках:

  • якщо продуктом не користувалися;
  • якщо збережено товарний вигляд;
  • якщо залишилися неушкодженими споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • якщо надано чек або інший розрахунковий документ, що підтверджує придбання товару та який видано клієнту разом з проданим товаром.

Втім, наш Кабінет міністрів подбав про виробників, випустивши на їхній захист Постанову № 172 від 19.03.1994 р. з переліком продуктів, не призначених обміну та поверненню, навіть у разі дотримання зазначених вище умов.

Я не знайшов відповіді на своє запитання. Крім того, у мене є ідеї щодо законів про вейп. Куди та до кого мені звертатися?

Цілком вірогідно, що ми не врахували всіх нюансів. Припускаємо, що, прочитавши статтю, певні питання залишаться без відповідей, з'являться нові, чи виникнуть ідеї щодо правового регламенту вейпінгу.

В такому разі стане у нагоді АУРЕП, яку очолює Олексій Павленко. Це громадська організація, яка представляє інтереси вейп-бізнесу в державі. Її представники регулярно відвідують засідання Верховної Ради та беруть активну участь в обговореннях законопроектів аби не перешкодити розвитку вейп-індустрії в Україні.

АУРЕП завжди відкрита для нових учасників і нових ідей. До того ж вона володіє ресурсами для їхнього втілення. Тут дадуть відповідь на ваші запитання щодо юридичних аспектів про вейпінг.

Звертайтеся до АУРЕП електронною поштою: vapeunion2016@gmail.com

P. S. Організатор VAPEXPO Kiev 2017 – компанія Smile-Expo, 16-18 червня проведе ювілейну літню виставку – VAPEXPO Moscow 2017 (придбати квиток).

А згодом влаштує першу в Україні пляжну вейп-вечірку! Цікаво? Читайте подробиці.

Підпишись і першим дізнайся про новини і розіграші подарунків.

buy ticket
Сloud Contest