Київ

Придбати квиток
2016.10.20
Новини індустрії

Євген Григор'єв: «Не вірте в креатив, довіряйте цифрам»

Євген Григор'єв: «Не вірте в креатив, довіряйте цифрам»

У рамках другої міжнародної виставки VAPEXPO Kiev-2016 відбулася галузева конференція, присвячена питанням ведення вейп-бізнесу в Україні.

Доповідь на тему «Просування вейпшопа в Інтернеті: можливості, тренди, кейси» представив Євген Григор'єв, Senior Account Manager SEO-Studio. Його виступ виявився настільки актуальним для власників інтернет-магазинів, що ми вирішили викласти тут головні тези.

Євген Григор'єв навів статистику пошуку за ключовими словами в Інтернеті великих вейпшопів. Серед 100% органічного пошуку 56,8% припало на пошук за цільовим запитом. 22,89% – на прямий перехід за посиланням. 11,67% – на переходи за чиїмись рекомендаціями. 6,56% – на соцмережі. І лише 2,07% – на email-розсилки.

Для успішного просування інтернет-магазину фахівець порекомендував зосередитися на SEO-оптимізації. Це дасть змогу в рази підняти органічну видачу.

Головними причинами низьких відвідин вейп-сайтів він назвав:

  • неюзабільний сайт;
  • неунікальний контент;
  • відсутність внутрішньої оптимізації;
  • безрозсудну закупівлю гіперпосилань на сторонніх ресурсах.

Основою успішного просування Євген Григор'єв вважає семантичне ядро. Щоб підібрати релевантну семантику, він порекомендував застосовувати:

  • планувальник ключових слів від Google та Wordstat від «Яндекса»;
  • Google Analytics, «Яндекс.Метрика»;
  • Google Webmaster Tools;
  • платні сервіси для підбору семантики (Serpstat ін.).

Сформувавши семантичне ядро, слід створити таблицю з кластерами запитів, ключовими словами та частотністю.

Кластеризація – групування ключових запитів за однорідними ознаками.

Вона може бути:

  • ручною (логіка/інтуїція);
  • автоматичною (завдяки спеціальним програмам);
  • на прикладі конкурентів. І тут фахівець рекомендує не вигадувати велосипед!

Важливі моменти групування ключових запитів:

  • кожен запит використовується в рамках сайту лише 1 раз (!);
  • на один URL не більше 5-7 запитів, у деяких тематиках – до 10-12;
  • запити мають бути максимально релевантними та цільовими.

Правильно сформована SEO-структура дає змогу досягти максимального охоплення цільової аудиторії, збільшити кількість ключових запитів, підвищити конверсію інтернет-магазину, скоротити час на виведення сайту в топ і витрати на його просування.

Важливо уважно поставитися до контенту. Наповнювати сайт слід виключно унікальною та, що не менш важливо, корисною якісною інформацією. Не варто розпорошуватися на всі напрямки. Спершу слід скласти перелік пріоритетних тематик або видів контенту та починати наповнення саме ними. Варто завчасно подбати про блоки для текстів на всіх посадкових сторінках. «Унікалізувати» вже існуючі сторінки можна за допомогою відгуків, коментарів та рейтингів.

Необхідно використовувати унікальні метатеги:

  • Title повинен містити ключові слова, що просуваються, налічувати 60-80 символів і бути логічно правильними.
  • Description має нести в собі стислу інформацію про вміст сторінки та налічувати 150-180 символів.
  • H1 – головний заголовок тексту на сторінці має використовуватись лише 1 раз.

Налаштувати ЧПУ – зрозумілі для людини УРЛ-и.

Для збільшення продажів також потрібно приділити належну увагу usability сайту та навчитися будувати правильні та довгострокові стосунки з клієнтами.

Наприкінці лекції всі слухачі отримали в подарунок безкоштовний аудит від SEO-Studio та поставили лектору запитання, що їх цікавили.

До речі, вже незабаром відбудеться ще одна грандіозна вейп-подія – Ukranian Vape Week.

Підпишись і першим дізнайся про новини і розіграші подарунків.

buy ticket
Сloud Contest