Київ

Придбати квиток
2017.02.10
Новини індустрії

«Якщо парити, то наші рідини». Інтерв`ю з представниками компанії ChicanoFamily

«Якщо парити, то наші рідини». Інтерв`ю з представниками компанії ChicanoFamily

Український вейп-ринок рясніє розмаїттям смаків, обсягів і складів рідин для паріння. Звичайному обивателю нескладно загубитися в ньому. Однак всі покупці схожі в одному: всіх насамперед цікавить якість. VAPEXPO відвідали представники альянсу ChicanoFamily - виробника рідин для паріння, в якості яких не сумнівається жоден клієнт. Як їм це вдається та за що вейпери полюбили бренд - в інтерв'ю з Руфатом і Сергієм.

Інтерв'юер: Дар'я Козлова (Д. К.)

Д. К .: Як ви познайомилися з вейпінгом?

Руфат: Це сталося завдяки друзям. Спробували – сподобалось. Подумали, чому б не створити нові смаки власноруч. Так з`явилася ідея виробляти рідини.

Д. К.: Зараз ваша лінійка налічує 7 смаків, так?

Руфат: Зараз сім смаків у лінійці Chicano. Незабаром вийде нова преміум-лінійка - NAOS. Зовсім нові смаки на базі інших ароматизаторів. Продаватимуться в скляних флаконах по 60 мл.

Д. К.: Який смак з лінійки Chicano має найбільший попит?

Руфат: Мабуть, Anastasia.

Д. К.: А який був першим?

Руфат: На ринок водночас вийшло п`ять смаків. Трохи згодом з`явилися ще два – Seven та Aphrodite. Потім ми познайомилися з хлопцями з NAOS. Спочатку це були дві різні компанії – NAOS та Chicano, але вирішили об`єднати зусилля та випускатися під спільним брендом ChicanoFamily.

VAPEXPO побывали представители альянса ChicanoFamily – производителя жидкостей для парения

Д. К.: Чому ви вирішили об`єднатися?

Сергій: Ми зрозуміли, що станемо у нагоді одне одному не лише в плані просування бренду, але й іншими ресурсами. Конкурентів у нас є безліч. Тому краще здобути друга, ніж чергового конкурента.

Руфат: До моменту розробки NAOS хлопці з Chicano вже налагодили власне виробництво та створили фундаментальну базу: сертификацію рідин, заключення МОЗ, інше. Документально все було оформлено. Тому, аби не проходити той самий шлях знову, вирішили об`єднатися.

Сергій: До речі, саме солідне виробництво та повне документальне оформлення нас вигідно вирізняє на фоні конкурентів.

Д. К.: Як знаходили назви для брендів?

Руфат: Думали секунди двi. Коли я розробляв рідини, не задавався питанням назви. А коли вже було потрібно, не було часу довго думати.

Сергій: Думали довго. Вся лінійка NAOS – це назви зірок, і NAOS зокрема. Ми знайшли перелік всіх зірок, які мають iмена, промовляли їх вголос, навіть дивилися, якого кольору зірка. Довго визначалися.

VAPEXPO побывали представители альянса ChicanoFamily – производителя жидкостей для парения

Д. К.: Як ви тестуєте продукцію перш ніж запустити в продаж?

Руфат: Звісно, спершу тестуємо самі. Замішуємо, скажімо, 30 варіацій. Експериментуємо з пропорціями. Потім паримо та визначаємо, що додати, що прибрати. Потім даємо спробувати друзям. Тоді залишаємо найкращий варіант і запускаємо новий смак.

Д. К.: Тобто емпіричним методом.

Руфат: Так. Ще зважаємо на думку клієнтів – хто чого прагне. На VAPEXPO Kiev 2016 до нашого стенду підходило чимало охочих. Дехто питав про смаки, яких у нас не було. Саме так, до речі, з`явився тютюновий Seven.

Д. К.: Компоненти яких виробників ви застосовуєте у рідинах?

Сергій: Німецькі, американські та італійські.

Руфат: Упаковка – Китай. Наші та зарубіжні виробники замовляють тару в Китаї, а компоненти – найчастіше в США.

Д. К.: Ви братимете участь у VAPEXPO. Які сюрпризи готуєте до виставки?

Сергій: Саме на VAPEXPO ми офіційно представимо нову лінійку NAOS. А ще – ціна завжди чималий сюрприз…

Руфат: …для конкурентів (сміються. – Д. К.). А для відвідувачів розкидатимемо жижі зі сцени. Але ми не кидатимо в гостей скло. Саме для виставки замовили окрему партію пластикових упаковок, якими можна пошвирятися (посміхається. – Д. К.).

VAPEXPO побывали представители альянса ChicanoFamily – производителя жидкостей для парения

Д. К.: Чого чекаєте від виставки?

Руфат: Задоволених гостей. До речi, завдяки Smile-Expo, організатору вейп-виставок, Chicano відвідала VAPEXPO у Москві. Сподіваємося на більше спільних розіграшів з вашою компанією.

Д. К.: Наостанок: що побажаєте нашим читачам?

Сергій: Не палити та парити. А якщо парити, то наші рідини (посміхаються. – Д. К.).

Хлопці розповіли ще багато цікавого про сертифікації, плани на майбутнє та дали кілька порад підприємцям-початківцям у вейпiнгу. Чекай на матеріал у новинах.

P. S. У хлопців є власний вейпшоп і офіційний сайт. Знайомся з брендом і реєструйся на VAPEXPO Kiev 2017, щоб спробувати якісні смаки.

Підпишись і першим дізнайся про новини і розіграші подарунків.

buy ticket
Сloud Contest