Київ

Придбати квиток
2017.12.01
Новини VAPEXPO

Директор з розвитку YOVAPE: «Морозиво, тістечка, печиво – кожен знайде для себе те, що шукає»

Директор з розвитку YOVAPE: «Морозиво, тістечка, печиво – кожен знайде для себе те, що шукає»

Вперше компанія заявила про себе на виставці VAPEXPO Moscow 2016, де представила лінійку смаків. Через півроку вона презентувала мобільний додаток для своїх клієнтів, а через три місяці – привезла на VAPEXPO Kiev 2017 свою вейп-станцію.

Ти напевно здогадався, що мова йде про компанію YoVape, пройти повз яку неможливо. А редакція VAPEXPO і не намагалася: ми цілеспрямовано підійшли до стенду, щоб поспілкуватися з представниками компанії, і поспілкувалися з її директором з розвитку Іллею Масюковичем.

Інтерв'юер: VAPEXPO Kiev (V. K.)

Респондент: Ілля Масюкович (І. М.)


V. K.: Ілле, вітаємо! Розкажіть дещо про компанію: як відкрилися, у чому фішка?

І. М.: Доброго дня! Компанія Esiga Group на ринку з 2011 року, всі ми з Республіки Білорусь. У 2016 році разом з ентузіастами з Пітера створили дочірню компанію YoVape, під брендом якої розробили 12 смаків. У травні смак # 6 посів третє місце в номінації «Краща рідина» на міжнародному конкурсі серед 59 учасників з 28 країн.

Наша лінійка досить різноманітна: морозиво, тістечка, печиво, пончики, лимонади, холодні рідини – кожен знайде для себе те, що шукає.

Компанія виробляє не лише рідини. Це маркетинговий проект: ми створюємо мерчі, у нас класний одяг.

vapexpo kiev 2017, vapexpo kiev, YOVAPE, вейп

V. K.: З чиєї версії ваша жижа посіла призове місце?

І. М.: За версією експертів. 12 осіб із закритими очима тестували 59 рідин, і наша посіла третє місце. Конкурс відбувався в рамках VAPESHOW Europe 2017.


V. K.: Який саме смак схвалили експерти?

І. М.: Blackberry JAM – ожиново-чорничний джем: солодкий, ягідний, соковитий. На флаконі є відмітка про перемогу на VAPESHOW Europe 2017.


V. K.: А яка рідина користується найбільшим попитом серед покупців?

І. М.: Чесно кажучи, не можу назвати абсолютного лідера – всі смаки продаються на ура.


V. K.: Ви привезли на виставку щось нове?

І. М.: Ми приїхали з вейп-станціями. На сьогодні це дуже цікава новиночка на ринку вейпінгу. Я вважаю, кожному виробнику потрібно прикупити таку штуку. Ось у нас 12 смаків і 12 каналів на станції. Так що кожен, навіть не маючи власного девайса, може сьогодні насолодитися нашими чудовими рідинами.

vapexpo kiev 2017, vapexpo, вейп, вейп станция, YOVAPE

V. K.: У вашій країні проводяться подібні івенти?

І. М.: Звичайно!


V. K.: Чим різняться?

І. М.: Масштабами. Я був на двох таких виставках у Мінську – вони набагато менші у порівнянні з московськими або пітерськими. У Москві вони у п'ять разів більші за масштабами.


V. K.: Дякую за інтерв'ю, до зустрічі на наступному VAPEXPO!

І. М.: І вам дякуємо! До побачення.


P. S. Інтерв'ю з Іллею відбулося 30 вересня. Зараз хлопці активно готуються до глобального івенту VAPEXPO Moscow, який завершить вейп-сезон 2017-го. Компанія стала золотим спонсором заходу і готує масу сюрпризів:

  • презентацію надсекретного 13-го смаку і супутнього секретного продукту;
  • B2B-версію мобільного застосування, за допомогою якого споживачі зможуть використовувати бонусні YO-бали прямо в улюблених вейпшопах (подробиці – на івенті);
  • виступ овертопового дуету Gusli (Guf & Slim).

Подивися відеозапрошення від YoVape – і купуй квиток, адже ти прийдеш НА VAPEXPO!?

Підпишись і першим дізнайся про новини і розіграші подарунків.

buy ticket
Сloud Contest