Київ

Придбати квиток
2016.05.25
Новини індустрії

Акумулятори для модів у деталях

Акумулятори для модів у деталях

Звісно, йтиметься насамперед про акумулятори в мехмодах. Багато хто вважає, що користуватися такими девайсами досить просто. Але не володіючи інформацією про акумулятор та опір намотки, можна піддати своє життя серйозній небезпеці.

Спочатку поговоримо про акумулятори, оскільки вони бувають різні – з безліччю характеристик та призначень.

Почнемо з ідентифікації. Слід розуміти, що найпопулярніший формат 18650 зовсім не розкриває можливостей нашого акумулятора. А ось три літери перед цифрами вказують на базову конструкцію.

Робочим циклом акумулятора вважається кількість перезарядок, по закінченню яких він перестає функціонувати. Зазвичай цифра перевалює за 500, але може коливатися залежно від того, з чого складається акумулятор.

Але для електронного інгалятора не це найважливішим. Власник мода має перейматися таким параметром, як максимальний безперервний струм розряду. Цей показник набув свого значення, коли вейпери перейшли на атомайзери, що обслуговуються.

Більшість ентузіастів прагне отримати максимальну кількість на сабомних випарниках, здатних працювати с опором менше 0.1 Ома. Але річ у тім, що робота в такому режимі не підтримується більшістю літій-іонних акумуляторів.

На акумуляторі це значення передається літерою С і показує, скільки ампер потужності можна отримати без неприємних наслідків. У разі недотримання цих обмежень акумулятор перейде до режиму теплового розгону та може вибухнути.

Типи батарей:

IMR. Найпопулярніший варіант серед модів. Він має хорошу тепловіддачу, але при цьому скромний робочий цикл. Останнім часом виробникам вдалося виправити цю проблему, додавши до марганцю трохи нікелю. Крім того, IMR є безпечнішим за інші типи акумуляторів.

ICR. Насправді вони нічим не відрізняються від літій-іонних акумуляторів. Головна перевага – велика ємність, що забезпечує хорошу автономність вашому моду. Користуватися таким типом акумулятора з самобними атомайзерами (менше 1 Ома) на великих потужностях категорично заборонено.

Гібридний акумулятор. Такі типи виробляють відомі компанії: Panasonic, Sony, Samsung і т.д. З ICR вони схожі завдяки використанню катода кобальта. Крім того, мають покриття з нікелю, як у IMR-акумуляторів. У цілому забезпечують максимальну безпеку разом з чудовою струмовіддачею, що підходить будь-яким намоткам.

Висновок: слід розуміти, для чого вам потрібен акумулятор. Якщо парити на бакові, що не обслуговується, то краще звернути увагу на автономність. Якщо ж маєте намір створювати сабомні намотки з дріпкою, тоді доречніше використовувати IMR зі струмовіддачею.

Підпишись і першим дізнайся про новини і розіграші подарунків.

buy ticket
Сloud Contest