Київ

Придбати квиток
2016.01.26
Новини VAPEXPO

8 порад, як розвинути вейп-бізнес у 2016 році

8 порад, як розвинути вейп-бізнес у 2016 році

Вейп, як і будь-яка інша індустрія, потребує чіткої бізнес-моделі. Успішна модель насамперед має бути швидкою. Її мета - надавати якісні товари та послуги, незалежно від кількості: один клієнт чи мільйон - система повинна працювати безперебійно, не збільшуючи виробничих видатків.

За умов, якщо операційні витрати збільшуються разом з доходом, така модель не вважається швидкою. Саме тому підприємці та невеликі компанії, щоб конкурувати з великими, насамперед розраховують на автоматизацію.

Масштабувати вейп-бізнес дуже важко, оскільки ринок є перенасиченим, а місцева влада суворо регулює як діяльність вейперів, так й індустрію загалом. Нижче зібрано 8 порад, які допоможуть скерувати ваш вейп-бізнес на шлях експоненціального зростання й отримання прибутку.

Знайдіть бізнес-партнерів і канали збуту

Один в полі не воїн. Для успішного бізнесу потрібна команда, яка постійно займатиметься продажем і маркетингом продукту. Задля цього треба  залучити партнерів по збуту.

Партнери по збуту - це третя сторона, яку наймають з метою продажу, маркетингу та популяризації продукту. Комісія за послуги коливається від 15 до 30%.

Виробникам девайсів для вейпінгу, а також компаніям з виробництва рідин для електронних інгаляторів варто звертатися до крупних дистриб'юторів для просування бренду на новий рівень. Не слід забувати про те, що яким би унікальним і чудовим не був ваш товар, продаючи його дистриб'юторським партнерам гуртовими партіями, ціну необхідно знижувати.

Шукайте вейп-шопи, які займаються гуртовим продажем. Таким підхід може бути персоналізованим, де є нагода домовитися про вигіднішу ціну. Такий вихід для вас буде також і корисним, якщо ви не в змозі виробляти велику кількість товару швидко.

Партнери по збуту беруть комісію за кожний товар, який вони продали, а виробник може встановлювати ціну самостійно. Такий підхід є вигідним для обох сторін.

Також слід звернути увагу на партнерські програми, які дозволяють користувачам соцмереж і різноманітних веб-сайтів залишати у себе лінки на ваш продукт за невелику комісію з продажів.

Важливо: перш ніж залучити вейп-партнера до бізнесу, ретельно вивчіть його історію діяльності, зв'яжіться з його існуючими клієнтами та дізнайтеся про їхні враження від його роботи.

Відвідуйте масштабні заходи

Протягом року відбувається безліч вейп-конференцій, змагань, презентацій і виставок. Відвідування виставок і спонсорування цих подій допоможе вам «засвітитися» перед десятками тисяч потенційних клієнтів. Цей крок є надзвичайно важливим на шляху масштабування бізнесу.

Не зациклюйтеся лише на вейп-заходах. Будь-яка подія для людей віком 18+ допоможе збільшити продажі. Але спочатку не забудьте вивчити законодавство  та регулювання продажів. Адже окремі випадки потребують спеціального дозволу.

Важливо: навіть за умов відсутності коштів для оренди виставкових майданчиків все одно відвідайте захід. Прихопіть із собою пачку візиток, промотоварів і роздавайте відвідувачам. Навіть якщо не можете дозволити собі придбати вхідний квиток - роздавайте промовзірці своїх товарів перед входом.

Шукайте спонсорів і підтримку

Те, що ви чули про такі бренди, як Nike чи Gatorade, означає, що вони ведуть активну спонсорську діяльність і використовують відомих спортсменів для реклами свого товару. Спонсорство від відомих брендів допоможе серйозно підвищити впізнаваність вашої компанії.

Якщо ви виступаєте спонсором якогось заходу, ваші промоматеріали мають бути внесеними до рекламних буклетів, постерів, а ваш бренд має оголошуватися під час заходу (кількість залежить від об'єму спонсорської допомоги).

Підписуючи угоду зі знаменитістю про підтримку вашого бренду, ви отримуєте певний обсяг реклами та маркетингових послуг (відомі люди можуть з'являтися в рекламах, на ваших веб-сайтах чи згадувати про ваш продукт публічно).

Важливо: якщо ваш бюджет обмежений, зверніться до авторів оглядів на YouTube, до вейперів в Instagram і Vine чи до місцевих учасників вейп-змагань. Їхня підтримка часто не оплачується грішми. Подаруйте свою рідину та моди  впливовим користувачам для підвищення впізнаваності вашого бренда.

8-порад-для-вейперів

Вивчіть SEO- і SEM-методи оптимізації

Пошукова оптимізація (Search Engine Optimization, SEO) здатна серйозно збільшити обсяг трафіку для вашого сайту. Правильна назва та формат зображень на ньому, опис товарів, вживання ключових слів можуть суттєво вплинути на частоту відвідування.

Якщо ви оплачуєте PPC, SEM, CPC чи будь-який інший тип соціального чи цифрового маркетингу, сфокусуйте  його на одному локальному ринку - тоді ви зможете оцінити його ефективність і за потреби внести корективи.

Багато рекламних платформ, наприклад, AdWords, забороняють рекламу девайсів для вейпінгу. Шукайте рекламні платформи, які лояльно ставляться до вейп-реклами (скажімо, Mantis).

Важливо: у вас є знайомий, який постійно вас дратує своїми граматичними правками? Залучіть його до написання чи редагування текстів для вашого веб-сайту. Якщо такого друга немає, скористайтеся послугами професійного копірайтера.

Завжди продавайте

Кожен, з ким ви спілкуєтеся, - це можливість продати свій товар. Завжди рекламуйте та просувайте свої моди, рідину для паріння, атомайзери і вейпінг загалом. Поновлюйте свої профайли в соціальних мережах, демонструйте свої товари та переваги вейпінгу. Якщо ваші друзі та передплатники не вважають вас за «вейп-хлопця», отже ви робите щось не так або докладаєте недостатньо зусиль.

Важливо: незважаючи на те, що масові продажі відповідають за більшу частину ваших доходів, індивідуальні продажі є також важливими.

Програми з мотивації та лояльності

Слушною нагодою для масштабування вейп-бізнесу є також перетворення клієнтів на партнерів по збуту. Програми з мотивації та лояльності спонукають клієнтів купувати більше товару. Повторне звернення клієнта саме до вашого магазину - це ознака успіху. Окрім цього, існує безліч засобів підвищити їхню лояльність, наприклад, додаючи койл або дріптип, рідину або бак у подарунок до покупки або за залучених нових клієнтів.

Важливо: ви можете застосовувати різноманітні програми лояльності та мотивації,  змінювати їх, шукати кращий варіант, однак завжди надавайте постійним клієнтам хоча б одну з них, аби підвищити рівень довіри та симпатії до бренда. Попросіть клієнтів написати відгук і дайте їм за це знижку 10% або подаруйте додаткову рідину, якщо вони купують 10 шт.

Гарантований дохід

Передплата - один з основних сучасних трендів, і зрозуміло, чому. Кожен клієнт, який оформив передплату на ваш товар, забезпечує вам гарантований прибуток у майбутньому.

Клієнт, який підписався, щомісяця отримує певні товари за суттєво зниженими цінами протягом певного часу. До того ж прибуток від таких передплат все одно залишається суттєвим і, що важливо, гарантованим.

Важливо: якщо вам бракує часу чи засобів для оформлення передплат, зверніться до однієї з компаній, яка надає такі послуги, щоб вона внесла ваші продукти до свого набору. Надання передплатникам безкоштовних взірців товарів також підвищує впізнаваність вашого бренда.

Email-маркетинг ще живий

Звичайні люди не розуміють, наскільки важливим є email-маркетинг і чому спам досі існує. Професійні маркетологи вважають email-маркетинг найефективнішим засобом підвищити продажі.

Вас може дратувати спам розсилок, але повірте: цей спосіб працює. Деякі передплатники можуть відмовитися від них, але загалом більшість лояльних клієнтів радо отримуватимуть регулярну інформацію про ваші товари, спецпропозиції та новинки.

Важливо: аналізуйте текст розсилки різних індустрій, щоб знайти оптимальний варіант саме для вас. Яскраві фотографії та ключові слова - найважливіші моменти для успіху вашого вейп-бізнесу.

Звісно, масштабувати таку діяльність насправді значно важче, ніж її описати. Сотні компаній, які конкурують за увагу споживача, не полегшують вам завдання, так само, як і велика кількість дзвінків та обмежень. Однак стратегія масштабування все одно є важливою складовою для створення стійкого та успішного вейп-бізнесу.

Підпишись і першим дізнайся про новини і розіграші подарунків.

buy ticket
Сloud Contest